16 Ocak 2013 Çarşamba

Nihayet Bloğuma Girebildim !

Günlerdir Youtube ve bloğuma giriş problemi yaşıyordum.
Bloğumda ana sayfa açılmasına rağmen üstteki kontrol paneline giriş barı düz renk bir bant halinde görünürken ben çaresizlik içinde nasıl yani diyerek ona baktım durdum.
Arama motoruna Youtube'a giremiyorum yazdığımda karşıma çıkan çözümün bloğa giriş anahtarı olabileceğini düşünerek yazılanları yaptım ve 'Bingo' giriş seçenekleri tekrar bar üstünde belirtmişti. Bu paylaşımı yapan herkese binlerce teşekkürler.
Yapılması gereken uygulama ise şuymuş arkadaşlar:

Masaüstü’nden Bilgisayarıma tıklayın
adres çubuğuna
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc yazın
açılan sayfada Hosts dosyasının üzerine çift tıklayın
Birlikte aç ile Not Defterini seçin ve dosyayı açın
içindekilerin tamamını silin

X ile kapatın
kaydetmek istiyor musunuz sorusunda Evet tıklayın.

Bu işlemle hem youtube hem de bloğa giriş barı açıldı.Bilgilerinize..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder