13 Mayıs 2012 Pazar

Kocaeli 4. Kitap Fuarında Bir Ben

Fuar açıldı ve ilk gün oradaydım.
Fuarlarda dolanmak her zaman hoşuma gitmiştir.İlk sırayı Turizm ikinci sırayı Kitap Fuarları alır benim önceliğimde.Tüyap'a artık gitmem zor.Kardeşim o tarafta otururken her yıl giderdim.Artık şehrimizde de olması benim için güzel bir imkan.



Gittiğimizde henüz birkaç saat olmuştu açılalı.Ortalık tenha. Kitap meraklısı üç arkadaş rahat rahat dolaştık.




Arkadaşımın elinde liste,ben utanarak  düşünüyorum aklımda hiç bir kitap yok.Dikkatimi çekeni alacağım.

Hem hevesle bekle hem de böyle... Spontane gelişen herşeyi sevmem mi acaba böyle tedbirsiz yapan beni??


Dönüyor dolaşıyoruz.Fotoğraf hocamız Berker Dalmış'ın da fotoğraf sergisi var fuar içinde,yanına uğrayıp,bir iki hoşbeş ediyoruz.



Ahmet Ümit'in söyleşisi ve imza günü.Salondan taşan dinleyici kalabalığı,upuzun bir kuyruk oluşturuyor imza vakti geldiğinde.Geçen sene imzalatmıştım şimdi o kuyruğa girmeyi gözüm almıyor.

Çocuklar için Tübitak yayınlarına mutlaka uğranmalı.Ufaklık yeğenime bahçedeki hayvanlarla ilgili bir çıkartma kitabı alıyorum .Küçük kaşifler için her türlü eğitici eğlenceli kitap ve kazı çıkar oyuncakları var.

Fuarın bir kısmı sahaflara ayrılmış.Bir zamanlar sıkı takip ettiğimiz Gırgır ve Fırt dergileri deste deste.Ah keşke saklasaydık...

Bir kısmı da derneklere,topluluklara ayrılmış.Bu kısımları hep zayıf bulmuşumdur.Burada biraz daha şenlikili bir hava yaratılamaz mı acaba.

Akşama doğru ortalık kalabalıklaşmaya başladı.Dolaşmaktan ayaklarımız  da ağrıyınca artık tamam son turları atalım diyor.Mutlu mesut fuardan ayrılıyoruz.Önümüzdeki hafta sonu da devam ediyor.Akılda kalanlar için bir kere daha gelebilirim.

Aldığım Kitaplar:

Bahçedeki Yaban Hayatı -Tübitak Yayınları Çocuk Kitapları
Hayalperestler -Patti Smith
Tutunamayanlar-Oğuz Atay
Masumiyet Müzesi-Orhan Pamuk


4 yorum:

  1. Merhaba Hemşehrim, ben Sapanca gelini İzmit' te oturan bir İzmitliyim.http://gulizarinoyuncaklari.blogspot.com/ adresindeyim.Ben de beklerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar üyenizim bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

    http://bensukaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Kitap fuarları benim de aklımı başımdan alıyor
    İyi gezmeler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. FUAR HARİKA ÇOK NEŞELİ ELLERİNE SAĞLIK..
    BANA DA BEKLERİM...

    YanıtlaSil