1 Ocak 2012 Pazar

Yeni Yıl


Bir cennettir bu dünya
Sevmesini bilene
Gerçek olur her rüya
Görmesini bilene
Yaşamak bir şiirdir
Baştanbaşa sevgidir
Mutluluğun resmidir
Çizmesini bilene
                 A.Selçuk İlkan
Annemin yeniyıl hediyemin kenarına iliştirdiği şiirdi bu.Ailecek geçirdiğimiz mutlu bir yeni yıl gecesinden sonra 2012 ye merhaba...
Yeni yıl ağacımızı miniklerle süsledik.Duramadım yine keçeden süsler hazırladım öncesinde.Minik hevesli parmaklar küçük ağacımıza astılar güle oynaya. Herkese mutlu bir yeni sene diliyorum herşey gönlünüzce olsun ...









5 yorum:

  1. blogunu takibe aldım ayrıca tasarımda çok hoş olmuş

    bende beklerim genç blogger yazarına yorumla takiple destek bekliyorum

    http://www.domainsiz.net

    YanıtlaSil
  2. ne güzel ağacınız.annenin şiirli jestine bayıldım.mutlu yıllar canım..

    YanıtlaSil
  3. serap Ablacım sizlerede metlu yıllar... Domainsiz arkadaşım destekteyim ;)

    YanıtlaSil
  4. Ahmet Selçuk İlkan'ın şiiride çok iyi gerçekten yeni yıl inşallah hepimiz için bol gülücüklü bir yıl olur

    YanıtlaSil