9 Ocak 2012 Pazartesi

Pazene Nur Yağdı :)

Ben de her çalışan iş kadını gibi sabah mesaimin başladığı ilk saatlerde indirimli alışveriş sitelerine şöyle bir göz atar,beğendiğim birşeyler oldu mu hızlı bir şekilde bir başkasına kaptırmadan almaya çalışırım. Bu  bir genelleme oldu ama ne olur söyleyin bir göz atmayan var mı :)
Bir onbeş gün kadar önce Morhipo'da Pazenchi markası gözüme ilişti.''Hiii yeni bir marka bakiim neler varmış!!''diyerek linkini tıklayıp beğendiklerimi birer birer sepetime eklemiştim.Geçen gün aldıklarım geldi. Eskilerin  kumaşı olan pazenle yapılmış kalın ama sevimli,bildik çiçekli desenlerle kalbimi fetheden kıyafetlerime bayıldım.Bu  sabah geç bir vakitte öylesine yine birgöz attım ki ne göreyim benim aldığım fiyatın da yarısına 15-20 ye almayanı dövüyorlar kıvamında, yine Pazenchi cicileri listelenmiş. Hem biraz kızdım hem de alamadıklarımdan kaldı mı? Düşüncesinin esiri olarak dolanmaya devam ettim.Çoğu da kapışılmış sevgili arkadaşlar. Ben yine de kendime 3 parça buldum.O kadar hoşuma gitti ki bu moda fikri sizlerle de paylaşmadan duramadım işte.Güzel birşeyler yapanlar desteklenmeli bana göre.Hatta şimdi pazen kumaş alıp keçelerle kombinleyip elbiselerime aksesuvar yapma fikrindeyim.Bakalım  benden neler çıkacak ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder