1 Ekim 2012 Pazartesi

Karadeniz Turu -2 Samsun-Ordu

Yolculuğun başlarındayız ve Samsun'a ulaştık.Samsun'u denize inen caddeleri ,tramvayı temiz ve düzenli görüntüsü ile sevdim. İzmit'e benzetildiğini duymuştum.Ama çarşısını dolanma fırsatımız olmadı.Zalten bu gezinin en büyük eksiği şehirleri yaşayamamız :(

İlk Adım Anıtında fotoğraf molası,Arkeoloji Müzesi pide yemecesi ardından güzel şehri ardımızda bırakarak Bandırma Vapurunun replikasında alıyoruz soluğu.Onu da bir güzel geziyor ve içinde Atamızın fotoğraflarına uzun uzun bakıyorum.Ne kadar şık ne kadar medeni bir görüntüsü var,gözleri ne güzel bakıyor.
Memleketin şimdiki halini düşünüp derin bir offf... çekip,o güzelim insanın fotoğraflarını geride bırakıp gruba katılıyorum.

Ertesi gün Ordu'da Boztepe ve Paşaoğlu Konağı var.Boztepe'ye otobüsle çıktık.Teleferikle indik.
Teleferik fikri harika .Şehrin içinden 5 dk da tepeye çıkıyor.Çayını,yemeğini o manzara eşliğinde alıp yine 5 dk da dönebilme lüksü tam benlik,kim yaptıysa kutluyorum.Sahi hani Kartepeye'de Seka Kampı civarından teleferik yapılacaktı.Yetkilier duyun sesimi.

Paşaoğlu Konağında etnografik eserler var. Birkaç güzel kare alıyorum.

Öğlen yemeğini Akçaabat'ta yiyoruz.Deniz kenarı düzenlenmiş ve çay bahçeleri restoranlar sıralanmış.Deniz harika hava harika.Sonuç bu deniz karesi ve birkaçı daha.

1. Çok güzel bir gezi olmuş.
    Bir de Samsun'un Çiftlik Caddesi'nde Bafra Balkaymak Dondurması'nı tatsaymışsınız tam olurmuş.

2. Çok güzel fotolar canım:)

3. fotoğraflarla ne kadar güzel olduğu gözüküyor .. iyi eğlenceler dliyorum

4. Bu yaz Ordu'daydım. Aile evimiz tm teleferik istasyonunun krşısında... Çaya, kahveye, kahvaltıya, yemeğe her şeye Boztepe'ye çıktım.

5. Daha geçen ay Karadeniz turundaydık. Aşık olarak döndüm Karadeniz'e de Karadeniz'liye de. Gerçi bende bir Karadenizliyim ama yaylaları yeni gördüm. Ellerine sağlık fotolarda bir harika.