7 Aralık 2011 Çarşamba

Ödül Mim Hoşgeldin !

Sevgili inanırsakolurbence arkadaşım beni mimlemiş.Kendisine teşekkürlerimi sunuyor. Hakkımda ben de 7 bilgi sunuyorum. Merak etseniz de etmeseniz de,oyunun kuralı bu :)

1...Meslek seçimimde hayvanları sevmem etkili oldu .Ama seçtiğim mesleğin nedense insanların yiyeceği hayvanlar üzerine olduğu gerçeğini es geçmişim :)

2...Kilo sorunu evet bende de başladı ama sende fazla kilo mu var yorumları , iyi kamuflaj tekniklerine sahip olduğumu gösteriyor.Sigara içenlere niye bırakamıyorsun ki diye acıyarak, bağımlı zavallıcık gözüyle bakarken kendimin bir şeker bağımlısı olduğu gerçeğini de kabul etmem gerekiyor.

3...Bir alışveriş delisiyim,takılar,ayakkabılar ve çantalar üstüme üstüme gelmeye başladı.Ne yazık ki aldığım kadar kullanmıyorum onları ,kendilerine sıra gelmesini sabırla bekliyor zavallıcıklar.

4...Yakında ekrana bakmaktan kör olacağım :)

5...Saç bakım ürünü almaktan bi hal oldum.Dün kuaför John Fireda gece bakım serumunu önerdi fiyatını öğrendim.Israrlı tutumunu ''arkadaşımda var  bi deniyimmm'' diyerek geçiştirdikten sonra bugün yarı fiyatına markafoniden aldım.Bu itiraf.com a yazılacak bir madde oldu aslında :)

6...Ben yaz çocuğuyum Aralığın girmesiyle yaz gelsin artık demeye başladım,denizde tatil hayalleri kurmak hoşuma gidiyor..
.
7...Yeni yerler, yeni mekanlar,tadlar keşfetmeyi seviyorum.Dün İstanbul'da ilk kez donat yedim.(Küçük şehirde yaşamanın zararları volume 1).Üç ısırıkta bitti Amerikan filmlerinde kocaman değilmiydi bunlar. Polis amcalar koca koca ısırıklarla ye ye bitiremezlerdi kahveylen öyle hatırlıyorum ben :(

Bu ödül mim i kimlere yollayacağımı şu an düşünemiyorum .Bi düşüncelerimi toparlayayım postuma ekleyeceğim. 
Sevgiyle kalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder