11 Kasım 2011 Cuma

ADIBAHÇE -KIRKPINAR




Kırkpınar , Sapanca'da iç turizmin cazibe merkezi olması nedeniyle bir çok yeni mekana ev sahipliği yapmaya başladı.Her geçen gün bir yenisi eklenen kafe -restoranlardan en yenisi Adıbahçe. Yaz sonunda açılan,bu güzide mekan kısa sürede iyi bir müşteri potansiyeline sahip oldu.
İlk şubesi Adapazarı merkezde ikincisi kampüste iken Kırkpınarda da yapılacağını öğrendik .

Yüksek levhalarla kapatılmış inşaat sahasını gelip geçerken meraklı gözlerle süzüp ne zaman
açılacak içinden ne çıkacak :) lakırdıları yaparken.bir gün bi baktık ki faaliyete geçmiş. En kısa zamanda keşfetmek üzere ziyaret ettik tabii ki.

Dünya mutfağından örnekler var.Yiyecek içecek kalitesi iyi,servis hızlı.Masamızda çökertme kebabı ve noodle(çin mutfağı hastası olan ben yedim tabii ki:) yenildi ve her ikisi de beğenildi. O zaman fotoğraflarını çekememiştim ama ikinci ziyaretimde hazırlıklı gittim. Gazetemi okudum yemeğimi yedim. Küçük bir sohbetle ön tarafın kış bahçesi şeklinde kapatılacağını öğrendim.Geçen gün önünden geçerken bu tadilatı da bitirdiklerini gördüm.İleride o halinin fotolarını da bloğuma ekleyeceğim.
İletişim:0264 2221666



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder