17 Kasım 2009 Salı

Millefiori tekniği ile yapılan bu kolyeleri yapmaya doyamıyorum desem yeridir :)
Sadece o zaman oluşturduğun millefiori ile sınırlı sayıda yapılmış boncuk. Bu boncuklarla neler yapılır neler.Sonra yeni desenler yeni boncuklar.

''Pisi Kedi'' kolleksiyonumu sahip olduğum bir deri kolyeden yola çıkarak oluşturdum.Şimdi rengarenk ''Pisi Kediler'' yapmak istiyorum !
Cane leri dilim dilim keserek te değerlendirmek bu şekilde mümkün.

Hayatıma giren yeni bir renk Fimo.Daima güzel sanatlara meraklı ve zaman zaman uygulayıcı bir insan olarak fimonun varlığını keşfetmem bende büyük bir heyecan yarattı.Rengarenk polimer killer ve ben!Kendimi çocuk gibi hissetmemi sağladı desem, yalan olmaz.İnternette yaptığım araştırmalar sonucu öğrendiğim teknikleri uygulamaya kalmıştı iş sadece.
Millefiori tekniği tam bana göre ! Ne yaparsan yap sonuçta oluşturduğun kombinasyonların bir benzeri yok.Herbiri tek, kendine özgün olabiliyor.Bu gerçekten de çok hoşuma gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder